G. ÖZKAN And G. SEZGİN SELÇUK, "Kavramsal Değişim Metinleri ve YaşamTemelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Öğrenme Yaklaşımları Üzerindeki Etkileri," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, pp.1-12, 2015
ÖZKAN, G. And SEZGİN SELÇUK, G. 2015. Kavramsal Değişim Metinleri ve YaşamTemelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Öğrenme Yaklaşımları Üzerindeki Etkileri. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30 , 1-12.
ÖZKAN, G., & SEZGİN SELÇUK, G., (2015). Kavramsal Değişim Metinleri ve YaşamTemelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Öğrenme Yaklaşımları Üzerindeki Etkileri. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, 1-12.
ÖZKAN, GÜLBİN, And GAMZE SEZGİN SELÇUK. "Kavramsal Değişim Metinleri ve YaşamTemelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Öğrenme Yaklaşımları Üzerindeki Etkileri," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, 1-12, 2015
ÖZKAN, GÜLBİN And SEZGİN SELÇUK, GAMZE S. . "Kavramsal Değişim Metinleri ve YaşamTemelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Öğrenme Yaklaşımları Üzerindeki Etkileri." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, pp.1-12, 2015
ÖZKAN, G. And SEZGİN SELÇUK, G. (2015) . "Kavramsal Değişim Metinleri ve YaşamTemelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Öğrenme Yaklaşımları Üzerindeki Etkileri." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, pp.1-12.
@article{article, author={GÜLBİN ÖZKAN And author={GAMZE SEZGİN SELÇUK}, title={Kavramsal Değişim Metinleri ve YaşamTemelli Öğrenmenin Öğrencilerin Fizik Öğrenme Yaklaşımları Üzerindeki Etkileri}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2015, pages={1-12} }