B. TATAROĞLU TAŞDAN Et Al. , "Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Matematik İçi İlişkilendirmeye İlişkin Görüşleri Kapsamında İncelenmesi," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 , Afyon, Turkey, pp.87-89, 2017
TATAROĞLU TAŞDAN, B. Et Al. 2017. Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Matematik İçi İlişkilendirmeye İlişkin Görüşleri Kapsamında İncelenmesi. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 , (Afyon, Turkey), 87-89.
TATAROĞLU TAŞDAN, B., UĞUREL, I., & YİĞİT KOYUNKAYA, M., (2017). Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Matematik İçi İlişkilendirmeye İlişkin Görüşleri Kapsamında İncelenmesi . Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 (pp.87-89). Afyon, Turkey
TATAROĞLU TAŞDAN, BERNA, IŞIKHAN UĞUREL, And MELİKE YİĞİT KOYUNKAYA. "Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Matematik İçi İlişkilendirmeye İlişkin Görüşleri Kapsamında İncelenmesi," Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Turkey, 2017
TATAROĞLU TAŞDAN, BERNA T. Et Al. "Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Matematik İçi İlişkilendirmeye İlişkin Görüşleri Kapsamında İncelenmesi." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 , Afyon, Turkey, pp.87-89, 2017
TATAROĞLU TAŞDAN, B. UĞUREL, I. And YİĞİT KOYUNKAYA, M. (2017) . "Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Matematik İçi İlişkilendirmeye İlişkin Görüşleri Kapsamında İncelenmesi." Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3 , Afyon, Turkey, pp.87-89.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BERNA TATAROĞLU TAŞDAN Et Al. }, title={Matematik Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Matematik İçi İlişkilendirmeye İlişkin Görüşleri Kapsamında İncelenmesi}, congress name={Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3}, city={Afyon}, country={Turkey}, year={2017}, pages={87-89} }