A. KAYABAŞI And P. ÖZKAN, "Küresel Tüketim Odaklılık, Tüketici Yenilikçiliği, Küresel Ve Yerel Marka Tutumları Açısından Kümeleme Analizi İle Pazar Bölümleme," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.27, pp.159-178, 2020
KAYABAŞI, A. And ÖZKAN, P. 2020. Küresel Tüketim Odaklılık, Tüketici Yenilikçiliği, Küresel Ve Yerel Marka Tutumları Açısından Kümeleme Analizi İle Pazar Bölümleme. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.27 , 159-178.
KAYABAŞI, A., & ÖZKAN, P., (2020). Küresel Tüketim Odaklılık, Tüketici Yenilikçiliği, Küresel Ve Yerel Marka Tutumları Açısından Kümeleme Analizi İle Pazar Bölümleme. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.27, 159-178.
KAYABAŞI, AYDIN, And PINAR ÖZKAN. "Küresel Tüketim Odaklılık, Tüketici Yenilikçiliği, Küresel Ve Yerel Marka Tutumları Açısından Kümeleme Analizi İle Pazar Bölümleme," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.27, 159-178, 2020
KAYABAŞI, AYDIN And ÖZKAN, PINAR. "Küresel Tüketim Odaklılık, Tüketici Yenilikçiliği, Küresel Ve Yerel Marka Tutumları Açısından Kümeleme Analizi İle Pazar Bölümleme." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.27, pp.159-178, 2020
KAYABAŞI, A. And ÖZKAN, P. (2020) . "Küresel Tüketim Odaklılık, Tüketici Yenilikçiliği, Küresel Ve Yerel Marka Tutumları Açısından Kümeleme Analizi İle Pazar Bölümleme." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.27, pp.159-178.
@article{article, author={AYDIN KAYABAŞI And author={PINAR ÖZKAN}, title={Küresel Tüketim Odaklılık, Tüketici Yenilikçiliği, Küresel Ve Yerel Marka Tutumları Açısından Kümeleme Analizi İle Pazar Bölümleme}, journal={Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi}, year=2020, pages={159-178} }