H. KÖROĞLU And S. YEŞİLDERE , "İlköğretim yedinci sınıf matematik dersi tamsayılar ünitesinde çoklu zekâ teorisi tabanlı öğretimin öğrenci başarısına etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, 2004
KÖROĞLU, H. And YEŞİLDERE , S. 2004. İlköğretim yedinci sınıf matematik dersi tamsayılar ünitesinde çoklu zekâ teorisi tabanlı öğretimin öğrenci başarısına etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2 .
KÖROĞLU, H., & YEŞİLDERE , S., (2004). İlköğretim yedinci sınıf matematik dersi tamsayılar ünitesinde çoklu zekâ teorisi tabanlı öğretimin öğrenci başarısına etkisi. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2.
KÖROĞLU, HAYRETTİN, And SİBEL YEŞİLDERE İMRE. "İlköğretim yedinci sınıf matematik dersi tamsayılar ünitesinde çoklu zekâ teorisi tabanlı öğretimin öğrenci başarısına etkisi," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, 2004
KÖROĞLU, HAYRETTİN And YEŞİLDERE , SİBEL Y. . "İlköğretim yedinci sınıf matematik dersi tamsayılar ünitesinde çoklu zekâ teorisi tabanlı öğretimin öğrenci başarısına etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2, 2004
KÖROĞLU, H. And YEŞİLDERE , S. (2004) . "İlköğretim yedinci sınıf matematik dersi tamsayılar ünitesinde çoklu zekâ teorisi tabanlı öğretimin öğrenci başarısına etkisi." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.24, no.2.
@article{article, author={HAYRETTİN KÖROĞLU And author={SİBEL YEŞİLDERE İMRE}, title={İlköğretim yedinci sınıf matematik dersi tamsayılar ünitesinde çoklu zekâ teorisi tabanlı öğretimin öğrenci başarısına etkisi}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2004}