İ. Yurdabakan, "Yapılandırmacı kuram, aktif öğrenme ve eğitimde alternatif değerlendirme yaklaşımları arasındaki ilişkiler," Dokuz Eylül Üniversitesi 3. Aktif Eğitim Kurultayı , İzmir, Turkey, pp.236-241, 2005
Yurdabakan, İ. 2005. Yapılandırmacı kuram, aktif öğrenme ve eğitimde alternatif değerlendirme yaklaşımları arasındaki ilişkiler. Dokuz Eylül Üniversitesi 3. Aktif Eğitim Kurultayı , (İzmir, Turkey), 236-241.
Yurdabakan, İ., (2005). Yapılandırmacı kuram, aktif öğrenme ve eğitimde alternatif değerlendirme yaklaşımları arasındaki ilişkiler . Dokuz Eylül Üniversitesi 3. Aktif Eğitim Kurultayı (pp.236-241). İzmir, Turkey
Yurdabakan, İRFAN. "Yapılandırmacı kuram, aktif öğrenme ve eğitimde alternatif değerlendirme yaklaşımları arasındaki ilişkiler," Dokuz Eylül Üniversitesi 3. Aktif Eğitim Kurultayı, İzmir, Turkey, 2005
Yurdabakan, İRFAN. "Yapılandırmacı kuram, aktif öğrenme ve eğitimde alternatif değerlendirme yaklaşımları arasındaki ilişkiler." Dokuz Eylül Üniversitesi 3. Aktif Eğitim Kurultayı , İzmir, Turkey, pp.236-241, 2005
Yurdabakan, İ. (2005) . "Yapılandırmacı kuram, aktif öğrenme ve eğitimde alternatif değerlendirme yaklaşımları arasındaki ilişkiler." Dokuz Eylül Üniversitesi 3. Aktif Eğitim Kurultayı , İzmir, Turkey, pp.236-241.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İRFAN YURDABAKAN}, title={Yapılandırmacı kuram, aktif öğrenme ve eğitimde alternatif değerlendirme yaklaşımları arasındaki ilişkiler}, congress name={Dokuz Eylül Üniversitesi 3. Aktif Eğitim Kurultayı}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2005}, pages={236-241} }