E. Yücel And E. Karataş Yücel, "Marka Otantikliğinin Yeniliklerin Benimsenmesine Etkisi," In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler , Ankara: Serüven Yayınevi, 2023, pp.141-156.
Yücel, E. And Karataş Yücel, E. Marka Otantikliğinin Yeniliklerin Benimsenmesine Etkisi. 2023. In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler , Serüven Yayınevi, Ankara, 141-156.
Yücel, E., & Karataş Yücel, E., (2023). Marka Otantikliğinin Yeniliklerin Benimsenmesine Etkisi. Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler (pp.141-156), Ankara: Serüven Yayınevi.
Yücel, ENGİN, And EZGİ KARATAŞ YÜCEL. "Marka Otantikliğinin Yeniliklerin Benimsenmesine Etkisi." In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler , 141-156. Ankara: Serüven Yayınevi, 2023
Yücel, ENGİN And Karataş Yücel, EZGİ K. . "Marka Otantikliğinin Yeniliklerin Benimsenmesine Etkisi." Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler , Serüven Yayınevi, 2023, pp.141-156.
Yücel, E. And Karataş Yücel, E. (2023) "Marka Otantikliğinin Yeniliklerin Benimsenmesine Etkisi", Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler . Ankara: Serüven Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ENGİN YÜCEL And author ={EZGİ KARATAŞ YÜCEL}, chaptertitle={Marka Otantikliğinin Yeniliklerin Benimsenmesine Etkisi}, booktitle={ Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler}, publisher={Serüven Yayınevi}, city={Ankara},year={2023} }