M. BAKAÇ And A. KARTAL TAŞOĞLU, "Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Modellemenin Etkisi," Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, pp.181-192, 2016
BAKAÇ, M. And KARTAL TAŞOĞLU, A. 2016. Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Modellemenin Etkisi. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3 , 181-192.
BAKAÇ, M., & KARTAL TAŞOĞLU, A., (2016). Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Modellemenin Etkisi. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, 181-192.
BAKAÇ, MUSTAFA, And ASLIHAN KARTAL TAŞOĞLU. "Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Modellemenin Etkisi," Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, 181-192, 2016
BAKAÇ, MUSTAFA And KARTAL TAŞOĞLU, ASLIHAN K. . "Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Modellemenin Etkisi." Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, pp.181-192, 2016
BAKAÇ, M. And KARTAL TAŞOĞLU, A. (2016) . "Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Modellemenin Etkisi." Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.2, no.3, pp.181-192.
@article{article, author={MUSTAFA BAKAÇ And author={ASLIHAN KARTAL TAŞOĞLU}, title={Fizik Öğretmen Adaylarının Radyoaktivite Konusundaki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Modellemenin Etkisi}, journal={Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2016, pages={181-192} }