K. YILDIRIM And C. KEŞAN, "Matematik Öğrenme Sürecinde Üç Boyutlu Yazıcı Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.53, pp.558-586, 2022
YILDIRIM, K. And KEŞAN, C. 2022. Matematik Öğrenme Sürecinde Üç Boyutlu Yazıcı Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.53 , 558-586.
YILDIRIM, K., & KEŞAN, C., (2022). Matematik Öğrenme Sürecinde Üç Boyutlu Yazıcı Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.53, 558-586.
YILDIRIM, KÜBRA, And CENK KEŞAN. "Matematik Öğrenme Sürecinde Üç Boyutlu Yazıcı Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.53, 558-586, 2022
YILDIRIM, KÜBRA And KEŞAN, CENK. "Matematik Öğrenme Sürecinde Üç Boyutlu Yazıcı Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.53, pp.558-586, 2022
YILDIRIM, K. And KEŞAN, C. (2022) . "Matematik Öğrenme Sürecinde Üç Boyutlu Yazıcı Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , no.53, pp.558-586.
@article{article, author={KÜBRA YILDIRIM And author={CENK KEŞAN}, title={Matematik Öğrenme Sürecinde Üç Boyutlu Yazıcı Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi}, journal={Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={558-586} }