A. R. FİRUZAN Et Al. , "Ege ihracatçılar birliklerinde servqual ölçeği ile hizmet kalitesinin ölçülmesi," Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.2, pp.137-153, 2007
FİRUZAN, A. R. Et Al. 2007. Ege ihracatçılar birliklerinde servqual ölçeği ile hizmet kalitesinin ölçülmesi. Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.2 , 137-153.
FİRUZAN, A. R., FİRUZAN, E., & Bakkurt, A., (2007). Ege ihracatçılar birliklerinde servqual ölçeği ile hizmet kalitesinin ölçülmesi. Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.2, 137-153.
FİRUZAN, ALİ, ESİN FİRUZAN, And Ayşe Bakkurt. "Ege ihracatçılar birliklerinde servqual ölçeği ile hizmet kalitesinin ölçülmesi," Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.2, 137-153, 2007
FİRUZAN, ALİ R. Et Al. "Ege ihracatçılar birliklerinde servqual ölçeği ile hizmet kalitesinin ölçülmesi." Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.2, pp.137-153, 2007
FİRUZAN, A. R. FİRUZAN, E. And Bakkurt, A. (2007) . "Ege ihracatçılar birliklerinde servqual ölçeği ile hizmet kalitesinin ölçülmesi." Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.14, no.2, pp.137-153.
@article{article, author={ALİ RIZA FİRUZAN Et Al. }, title={Ege ihracatçılar birliklerinde servqual ölçeği ile hizmet kalitesinin ölçülmesi}, journal={Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2007, pages={137-153} }