Ş. N. YACI Et Al. , "TERSYÜZ SINIF MODELİ ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYON, PERFORMANS VE TUTUMLARINI NASIL ETKİLER?," Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.14, no.2, pp.218-243, 2024
YACI, Ş. N. Et Al. 2024. TERSYÜZ SINIF MODELİ ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYON, PERFORMANS VE TUTUMLARINI NASIL ETKİLER?. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.14, no.2 , 218-243.
YACI, Ş. N., BARAN, B., & SİYEZ, D. M., (2024). TERSYÜZ SINIF MODELİ ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYON, PERFORMANS VE TUTUMLARINI NASIL ETKİLER?. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.14, no.2, 218-243.
YACI, ŞİRİN, BAHAR BARAN, And DİĞDEM MÜGE SİYEZ. "TERSYÜZ SINIF MODELİ ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYON, PERFORMANS VE TUTUMLARINI NASIL ETKİLER?," Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.14, no.2, 218-243, 2024
YACI, ŞİRİN N. Et Al. "TERSYÜZ SINIF MODELİ ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYON, PERFORMANS VE TUTUMLARINI NASIL ETKİLER?." Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.14, no.2, pp.218-243, 2024
YACI, Ş. N. BARAN, B. And SİYEZ, D. M. (2024) . "TERSYÜZ SINIF MODELİ ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYON, PERFORMANS VE TUTUMLARINI NASIL ETKİLER?." Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , vol.14, no.2, pp.218-243.
@article{article, author={ŞİRİN NUR YACI Et Al. }, title={TERSYÜZ SINIF MODELİ ÖĞRENCİLERİN MOTİVASYON, PERFORMANS VE TUTUMLARINI NASIL ETKİLER?}, journal={Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama}, year=2024, pages={218-243} }