G. Denktaş Şakar, "Pazarlama Araştırmalarında Çeşitleme Triangulation Yaklaşımı Kullanımına Yönelik Bir Analiz," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.9, pp.65-82, 2012
Denktaş Şakar, G. 2012. Pazarlama Araştırmalarında Çeşitleme Triangulation Yaklaşımı Kullanımına Yönelik Bir Analiz. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.9 , 65-82.
Denktaş Şakar, G., (2012). Pazarlama Araştırmalarında Çeşitleme Triangulation Yaklaşımı Kullanımına Yönelik Bir Analiz. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.9, 65-82.
Denktaş Şakar, GÜL. "Pazarlama Araştırmalarında Çeşitleme Triangulation Yaklaşımı Kullanımına Yönelik Bir Analiz," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.9, 65-82, 2012
Denktaş Şakar, GÜL D. . "Pazarlama Araştırmalarında Çeşitleme Triangulation Yaklaşımı Kullanımına Yönelik Bir Analiz." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.9, pp.65-82, 2012
Denktaş Şakar, G. (2012) . "Pazarlama Araştırmalarında Çeşitleme Triangulation Yaklaşımı Kullanımına Yönelik Bir Analiz." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.9, pp.65-82.
@article{article, author={GÜL DENKTAŞ ŞAKAR}, title={Pazarlama Araştırmalarında Çeşitleme Triangulation Yaklaşımı Kullanımına Yönelik Bir Analiz}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={65-82} }