B. Cantürk Günhan And N. Başer, "Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin geometriye yönelik özyeterlik inançlarına etkisi," e-Journal of new world sciences academy , vol.3, no.3, pp.551-562, 2008
Cantürk Günhan, B. And Başer, N. 2008. Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin geometriye yönelik özyeterlik inançlarına etkisi. e-Journal of new world sciences academy , vol.3, no.3 , 551-562.
Cantürk Günhan, B., & Başer, N., (2008). Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin geometriye yönelik özyeterlik inançlarına etkisi. e-Journal of new world sciences academy , vol.3, no.3, 551-562.
Cantürk Günhan, BERNA, And Neşe Başer. "Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin geometriye yönelik özyeterlik inançlarına etkisi," e-Journal of new world sciences academy , vol.3, no.3, 551-562, 2008
Cantürk Günhan, BERNA C. And Başer, Neşe. "Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin geometriye yönelik özyeterlik inançlarına etkisi." e-Journal of new world sciences academy , vol.3, no.3, pp.551-562, 2008
Cantürk Günhan, B. And Başer, N. (2008) . "Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin geometriye yönelik özyeterlik inançlarına etkisi." e-Journal of new world sciences academy , vol.3, no.3, pp.551-562.
@article{article, author={BERNA CANTÜRK GÜNHAN And author={Neşe Başer}, title={Probleme dayalı öğrenme yönteminin öğrencilerin geometriye yönelik özyeterlik inançlarına etkisi}, journal={e-Journal of new world sciences academy}, year=2008, pages={551-562} }