Atıf Formatları
GİRİŞİMSEL PAZARLAMA BOYUTLARI ÜZERİNE LİTERATÜR İNCELEMESI: BOYUTLARIN KARŞILAŞTIRILMASI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. Kayışkan, "GİRİŞİMSEL PAZARLAMA BOYUTLARI ÜZERİNE LİTERATÜR İNCELEMESI: BOYUTLARIN KARŞILAŞTIRILMASI," Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.4, no.2, pp.129-137, 2021

Kayışkan, D. 2021. GİRİŞİMSEL PAZARLAMA BOYUTLARI ÜZERİNE LİTERATÜR İNCELEMESI: BOYUTLARIN KARŞILAŞTIRILMASI. Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.4, no.2 , 129-137.

Kayışkan, D., (2021). GİRİŞİMSEL PAZARLAMA BOYUTLARI ÜZERİNE LİTERATÜR İNCELEMESI: BOYUTLARIN KARŞILAŞTIRILMASI. Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.4, no.2, 129-137.

Kayışkan, DOĞU. "GİRİŞİMSEL PAZARLAMA BOYUTLARI ÜZERİNE LİTERATÜR İNCELEMESI: BOYUTLARIN KARŞILAŞTIRILMASI," Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.4, no.2, 129-137, 2021

Kayışkan, DOĞU. "GİRİŞİMSEL PAZARLAMA BOYUTLARI ÜZERİNE LİTERATÜR İNCELEMESI: BOYUTLARIN KARŞILAŞTIRILMASI." Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.4, no.2, pp.129-137, 2021

Kayışkan, D. (2021) . "GİRİŞİMSEL PAZARLAMA BOYUTLARI ÜZERİNE LİTERATÜR İNCELEMESI: BOYUTLARIN KARŞILAŞTIRILMASI." Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi , vol.4, no.2, pp.129-137.

@article{article, author={DOĞU KAYIŞKAN}, title={GİRİŞİMSEL PAZARLAMA BOYUTLARI ÜZERİNE LİTERATÜR İNCELEMESI: BOYUTLARIN KARŞILAŞTIRILMASI}, journal={Dijital Çağda İşletmecilik Dergisi}, year=2021, pages={129-137} }