Atıf Formatları
Reklam Ajanslarında Çalışanların Motivasyonunu Etkileyen Ergonomik Faktörler Üzerine Betimsel Bir İnceleme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. ÇAKIR And G. DOĞRU, "Reklam Ajanslarında Çalışanların Motivasyonunu Etkileyen Ergonomik Faktörler Üzerine Betimsel Bir İnceleme," Süleyman Demirel Üniversitesi Mühendislik Bilimleri ve Tasarım Dergisi , vol.3, no.3, pp.615-621, 2015

ÇAKIR, Ö. And DOĞRU, G. 2015. Reklam Ajanslarında Çalışanların Motivasyonunu Etkileyen Ergonomik Faktörler Üzerine Betimsel Bir İnceleme. Süleyman Demirel Üniversitesi Mühendislik Bilimleri ve Tasarım Dergisi , vol.3, no.3 , 615-621.

ÇAKIR, Ö., & DOĞRU, G., (2015). Reklam Ajanslarında Çalışanların Motivasyonunu Etkileyen Ergonomik Faktörler Üzerine Betimsel Bir İnceleme. Süleyman Demirel Üniversitesi Mühendislik Bilimleri ve Tasarım Dergisi , vol.3, no.3, 615-621.

ÇAKIR, ÖZLEM, And GONCA KÖSE. "Reklam Ajanslarında Çalışanların Motivasyonunu Etkileyen Ergonomik Faktörler Üzerine Betimsel Bir İnceleme," Süleyman Demirel Üniversitesi Mühendislik Bilimleri ve Tasarım Dergisi , vol.3, no.3, 615-621, 2015

ÇAKIR, ÖZLEM And DOĞRU, GONCA. "Reklam Ajanslarında Çalışanların Motivasyonunu Etkileyen Ergonomik Faktörler Üzerine Betimsel Bir İnceleme." Süleyman Demirel Üniversitesi Mühendislik Bilimleri ve Tasarım Dergisi , vol.3, no.3, pp.615-621, 2015

ÇAKIR, Ö. And DOĞRU, G. (2015) . "Reklam Ajanslarında Çalışanların Motivasyonunu Etkileyen Ergonomik Faktörler Üzerine Betimsel Bir İnceleme." Süleyman Demirel Üniversitesi Mühendislik Bilimleri ve Tasarım Dergisi , vol.3, no.3, pp.615-621.

@article{article, author={ÖZLEM ÇAKIR And author={GONCA KÖSE}, title={Reklam Ajanslarında Çalışanların Motivasyonunu Etkileyen Ergonomik Faktörler Üzerine Betimsel Bir İnceleme}, journal={Süleyman Demirel Üniversitesi Mühendislik Bilimleri ve Tasarım Dergisi}, year=2015, pages={615-621} }