S. VERGİLİ And A. B. ÇEREZCİOĞLU, "Video Oyun Sektöründe Kullanılan Ses Tasarımı Teknikleri Sanal Müzisyenlik Kavramı ve Değişen Müzisyenlik Pratikleri Rocksmith Oyunu Örneği," Audio Technlogies for Music and Media , Ankara, Turkey, pp.95-102, 2013
VERGİLİ, S. And ÇEREZCİOĞLU, A. B. 2013. Video Oyun Sektöründe Kullanılan Ses Tasarımı Teknikleri Sanal Müzisyenlik Kavramı ve Değişen Müzisyenlik Pratikleri Rocksmith Oyunu Örneği. Audio Technlogies for Music and Media , (Ankara, Turkey), 95-102.
VERGİLİ, S., & ÇEREZCİOĞLU, A. B., (2013). Video Oyun Sektöründe Kullanılan Ses Tasarımı Teknikleri Sanal Müzisyenlik Kavramı ve Değişen Müzisyenlik Pratikleri Rocksmith Oyunu Örneği . Audio Technlogies for Music and Media (pp.95-102). Ankara, Turkey
VERGİLİ, SUAT, And AYKUT BARIŞ ÇEREZCİOĞLU. "Video Oyun Sektöründe Kullanılan Ses Tasarımı Teknikleri Sanal Müzisyenlik Kavramı ve Değişen Müzisyenlik Pratikleri Rocksmith Oyunu Örneği," Audio Technlogies for Music and Media, Ankara, Turkey, 2013
VERGİLİ, SUAT And ÇEREZCİOĞLU, AYKUT B. . "Video Oyun Sektöründe Kullanılan Ses Tasarımı Teknikleri Sanal Müzisyenlik Kavramı ve Değişen Müzisyenlik Pratikleri Rocksmith Oyunu Örneği." Audio Technlogies for Music and Media , Ankara, Turkey, pp.95-102, 2013
VERGİLİ, S. And ÇEREZCİOĞLU, A. B. (2013) . "Video Oyun Sektöründe Kullanılan Ses Tasarımı Teknikleri Sanal Müzisyenlik Kavramı ve Değişen Müzisyenlik Pratikleri Rocksmith Oyunu Örneği." Audio Technlogies for Music and Media , Ankara, Turkey, pp.95-102.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SUAT VERGİLİ And author={AYKUT BARIŞ ÇEREZCİOĞLU}, title={Video Oyun Sektöründe Kullanılan Ses Tasarımı Teknikleri Sanal Müzisyenlik Kavramı ve Değişen Müzisyenlik Pratikleri Rocksmith Oyunu Örneği}, congress name={Audio Technlogies for Music and Media}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2013}, pages={95-102} }