A. N. ELÇİ, "4MAT Öğrenme Stillerine Uygun Olarak Seçilen Öğrenme Yöntemlerinin Matematik Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Problem Çözmedeki Başarısına Etkisi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.53, pp.725-741, 2022
ELÇİ, A. N. 2022. 4MAT Öğrenme Stillerine Uygun Olarak Seçilen Öğrenme Yöntemlerinin Matematik Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Problem Çözmedeki Başarısına Etkisi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.53 , 725-741.
ELÇİ, A. N., (2022). 4MAT Öğrenme Stillerine Uygun Olarak Seçilen Öğrenme Yöntemlerinin Matematik Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Problem Çözmedeki Başarısına Etkisi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.53, 725-741.
ELÇİ, AYSUN. "4MAT Öğrenme Stillerine Uygun Olarak Seçilen Öğrenme Yöntemlerinin Matematik Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Problem Çözmedeki Başarısına Etkisi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.53, 725-741, 2022
ELÇİ, AYSUN N. . "4MAT Öğrenme Stillerine Uygun Olarak Seçilen Öğrenme Yöntemlerinin Matematik Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Problem Çözmedeki Başarısına Etkisi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.53, pp.725-741, 2022
ELÇİ, A. N. (2022) . "4MAT Öğrenme Stillerine Uygun Olarak Seçilen Öğrenme Yöntemlerinin Matematik Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Problem Çözmedeki Başarısına Etkisi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.53, pp.725-741.
@article{article, author={AYSUN NÜKET ELÇİ}, title={4MAT Öğrenme Stillerine Uygun Olarak Seçilen Öğrenme Yöntemlerinin Matematik Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Problem Çözmedeki Başarısına Etkisi}, journal={Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={725-741} }