S. S. YILDIRIM DOĞRU Et Al. , "OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GEÇİŞ SÜRECİNİ DEĞERLENDİRMESİ: RİSK GRUBUNDA YER ALAN ÇOCUKLAR AÇISINDAN," SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.5, no.2, pp.153-170, 2022
YILDIRIM DOĞRU, S. S. Et Al. 2022. OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GEÇİŞ SÜRECİNİ DEĞERLENDİRMESİ: RİSK GRUBUNDA YER ALAN ÇOCUKLAR AÇISINDAN. SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.5, no.2 , 153-170.
YILDIRIM DOĞRU, S. S., KONUK ER, R., & KARAMAN, E., (2022). OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GEÇİŞ SÜRECİNİ DEĞERLENDİRMESİ: RİSK GRUBUNDA YER ALAN ÇOCUKLAR AÇISINDAN. SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.5, no.2, 153-170.
YILDIRIM DOĞRU, SAFİYE, RUKİYE KONUK ER, And ERKAN KARAMAN. "OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GEÇİŞ SÜRECİNİ DEĞERLENDİRMESİ: RİSK GRUBUNDA YER ALAN ÇOCUKLAR AÇISINDAN," SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.5, no.2, 153-170, 2022
YILDIRIM DOĞRU, SAFİYE S. Et Al. "OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GEÇİŞ SÜRECİNİ DEĞERLENDİRMESİ: RİSK GRUBUNDA YER ALAN ÇOCUKLAR AÇISINDAN." SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.5, no.2, pp.153-170, 2022
YILDIRIM DOĞRU, S. S. KONUK ER, R. And KARAMAN, E. (2022) . "OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GEÇİŞ SÜRECİNİ DEĞERLENDİRMESİ: RİSK GRUBUNDA YER ALAN ÇOCUKLAR AÇISINDAN." SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.5, no.2, pp.153-170.
@article{article, author={SAFİYE SUNAY YILDIRIM DOĞRU Et Al. }, title={OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN GEÇİŞ SÜRECİNİ DEĞERLENDİRMESİ: RİSK GRUBUNDA YER ALAN ÇOCUKLAR AÇISINDAN}, journal={SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER DERGİSİ}, year=2022, pages={153-170} }