B. ONARAN Et Al. , "Müşteri Değerinin Müşteri Tatmini, Marka Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Performansı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma," İşletme ve Ekonomi Araştırmaları DErgisi , vol.4, no.2, pp.37-53, 2013
ONARAN, B. Et Al. 2013. Müşteri Değerinin Müşteri Tatmini, Marka Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Performansı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma. İşletme ve Ekonomi Araştırmaları DErgisi , vol.4, no.2 , 37-53.
ONARAN, B., BULUT, Z. A., & ÖZMEN, A., (2013). Müşteri Değerinin Müşteri Tatmini, Marka Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Performansı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma. İşletme ve Ekonomi Araştırmaları DErgisi , vol.4, no.2, 37-53.
ONARAN, BERRİN, ZEKİ ATIL BULUT, And ALPARSLAN ÖZMEN. "Müşteri Değerinin Müşteri Tatmini, Marka Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Performansı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma," İşletme ve Ekonomi Araştırmaları DErgisi , vol.4, no.2, 37-53, 2013
ONARAN, BERRİN Et Al. "Müşteri Değerinin Müşteri Tatmini, Marka Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Performansı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma." İşletme ve Ekonomi Araştırmaları DErgisi , vol.4, no.2, pp.37-53, 2013
ONARAN, B. BULUT, Z. A. And ÖZMEN, A. (2013) . "Müşteri Değerinin Müşteri Tatmini, Marka Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Performansı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma." İşletme ve Ekonomi Araştırmaları DErgisi , vol.4, no.2, pp.37-53.
@article{article, author={BERRİN ONARAN Et Al. }, title={Müşteri Değerinin Müşteri Tatmini, Marka Sadakati ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Performansı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma}, journal={İşletme ve Ekonomi Araştırmaları DErgisi}, year=2013, pages={37-53} }