Ş. Aydın Et Al. , "Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kalitesi ve İşgören Performansını Değerlendirme Aracı Olarak Gizli Müşteri Uygulamaları ," III. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi , Balıkesir, Turkey, pp.97-101, 2008
Aydın, Ş. Et Al. 2008. Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kalitesi ve İşgören Performansını Değerlendirme Aracı Olarak Gizli Müşteri Uygulamaları . III. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi , (Balıkesir, Turkey), 97-101.
Aydın, Ş., Özgen, I., & Şahin Perçin, N., (2008). Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kalitesi ve İşgören Performansını Değerlendirme Aracı Olarak Gizli Müşteri Uygulamaları . III. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi (pp.97-101). Balıkesir, Turkey
Aydın, Şule, IŞIL ÖZGEN, And NİLÜFER ŞAHİN PERÇİN. "Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kalitesi ve İşgören Performansını Değerlendirme Aracı Olarak Gizli Müşteri Uygulamaları ," III. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi , Balıkesir, Turkey, 2008
Aydın, Şule Et Al. "Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kalitesi ve İşgören Performansını Değerlendirme Aracı Olarak Gizli Müşteri Uygulamaları ." III. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi , Balıkesir, Turkey, pp.97-101, 2008
Aydın, Ş. Özgen, I. And Şahin Perçin, N. (2008) . "Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kalitesi ve İşgören Performansını Değerlendirme Aracı Olarak Gizli Müşteri Uygulamaları ." III. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi , Balıkesir, Turkey, pp.97-101.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Şule Aydın Et Al. }, title={Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kalitesi ve İşgören Performansını Değerlendirme Aracı Olarak Gizli Müşteri Uygulamaları }, congress name={III. Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi }, city={Balıkesir}, country={Turkey}, year={2008}, pages={97-101} }