G. DOĞRU And S. YEYGEL ÇAKIR, "İşveren Marka Kimliğinin İşe Alım İlanlarına Yansıması: Yaratıcı Çalışmalar Üzerine Bir İnceleme," Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.29, pp.165-184, 2018
DOĞRU, G. And YEYGEL ÇAKIR, S. 2018. İşveren Marka Kimliğinin İşe Alım İlanlarına Yansıması: Yaratıcı Çalışmalar Üzerine Bir İnceleme. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.29 , 165-184.
DOĞRU, G., & YEYGEL ÇAKIR, S., (2018). İşveren Marka Kimliğinin İşe Alım İlanlarına Yansıması: Yaratıcı Çalışmalar Üzerine Bir İnceleme. Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.29, 165-184.
DOĞRU, GONCA, And SİNEM YEYGEL ÇAKIR. "İşveren Marka Kimliğinin İşe Alım İlanlarına Yansıması: Yaratıcı Çalışmalar Üzerine Bir İnceleme," Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.29, 165-184, 2018
DOĞRU, GONCA And YEYGEL ÇAKIR, SİNEM Y. . "İşveren Marka Kimliğinin İşe Alım İlanlarına Yansıması: Yaratıcı Çalışmalar Üzerine Bir İnceleme." Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.29, pp.165-184, 2018
DOĞRU, G. And YEYGEL ÇAKIR, S. (2018) . "İşveren Marka Kimliğinin İşe Alım İlanlarına Yansıması: Yaratıcı Çalışmalar Üzerine Bir İnceleme." Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.29, pp.165-184.
@article{article, author={GONCA KÖSE And author={SİNEM YEYGEL ÇAKIR}, title={İşveren Marka Kimliğinin İşe Alım İlanlarına Yansıması: Yaratıcı Çalışmalar Üzerine Bir İnceleme}, journal={Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={165-184} }