E. TÜRNÜKLÜ Et Al. , "Yeniden yapılanma çerçevesinde öğretmen adaylarının eğitim programında yer alan okul deneyimi dersi üzerine bir çalışma," Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.29, no.309, pp.15-23, 2004
TÜRNÜKLÜ, E. Et Al. 2004. Yeniden yapılanma çerçevesinde öğretmen adaylarının eğitim programında yer alan okul deneyimi dersi üzerine bir çalışma. Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.29, no.309 , 15-23.
TÜRNÜKLÜ, E., Köroğlu, H., ERDURAN, A., & YAVUZ, G., (2004). Yeniden yapılanma çerçevesinde öğretmen adaylarının eğitim programında yer alan okul deneyimi dersi üzerine bir çalışma. Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.29, no.309, 15-23.
TÜRNÜKLÜ, ELİF Et Al. "Yeniden yapılanma çerçevesinde öğretmen adaylarının eğitim programında yer alan okul deneyimi dersi üzerine bir çalışma," Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.29, no.309, 15-23, 2004
TÜRNÜKLÜ, ELİF Et Al. "Yeniden yapılanma çerçevesinde öğretmen adaylarının eğitim programında yer alan okul deneyimi dersi üzerine bir çalışma." Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.29, no.309, pp.15-23, 2004
TÜRNÜKLÜ, E. Et Al. (2004) . "Yeniden yapılanma çerçevesinde öğretmen adaylarının eğitim programında yer alan okul deneyimi dersi üzerine bir çalışma." Çağdaş Eğitim Dergisi , vol.29, no.309, pp.15-23.
@article{article, author={ELİF TÜRNÜKLÜ Et Al. }, title={Yeniden yapılanma çerçevesinde öğretmen adaylarının eğitim programında yer alan okul deneyimi dersi üzerine bir çalışma}, journal={Çağdaş Eğitim Dergisi}, year=2004, pages={15-23} }