Ç. N. Hıdıroğlu Et Al. , "Prospective Mathematics Teachers' Actions in Technology-Aided Mathematical Modeling Process: Distance Problem," Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.3, pp.782-809, 2018
Hıdıroğlu, Ç. N. Et Al. 2018. Prospective Mathematics Teachers' Actions in Technology-Aided Mathematical Modeling Process: Distance Problem. Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.3 , 782-809.
Hıdıroğlu, Ç. N., Özaltun Çelik, A., Kula Ünver, S., & Bukova Güzel, E., (2018). Prospective Mathematics Teachers' Actions in Technology-Aided Mathematical Modeling Process: Distance Problem. Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.3, 782-809.
Hıdıroğlu, Çağlar Et Al. "Prospective Mathematics Teachers' Actions in Technology-Aided Mathematical Modeling Process: Distance Problem," Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.3, 782-809, 2018
Hıdıroğlu, Çağlar N. Et Al. "Prospective Mathematics Teachers' Actions in Technology-Aided Mathematical Modeling Process: Distance Problem." Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.3, pp.782-809, 2018
Hıdıroğlu, Ç. N. Et Al. (2018) . "Prospective Mathematics Teachers' Actions in Technology-Aided Mathematical Modeling Process: Distance Problem." Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.3, pp.782-809.
@article{article, author={Çağlar Naci Hıdıroğlu Et Al. }, title={Prospective Mathematics Teachers' Actions in Technology-Aided Mathematical Modeling Process: Distance Problem}, journal={Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={782-809} }