B. TATAROĞLU TAŞDAN, "Türkiye'de Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımını İnceleyen Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi," Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2021, no.52, pp.724-743, 2021
TATAROĞLU TAŞDAN, B. 2021. Türkiye'de Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımını İnceleyen Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2021, no.52 , 724-743.
TATAROĞLU TAŞDAN, B., (2021). Türkiye'de Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımını İnceleyen Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2021, no.52, 724-743.
TATAROĞLU TAŞDAN, BERNA. "Türkiye'de Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımını İnceleyen Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi," Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2021, no.52, 724-743, 2021
TATAROĞLU TAŞDAN, BERNA T. . "Türkiye'de Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımını İnceleyen Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi." Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2021, no.52, pp.724-743, 2021
TATAROĞLU TAŞDAN, B. (2021) . "Türkiye'de Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımını İnceleyen Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi." Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.2021, no.52, pp.724-743.
@article{article, author={BERNA TATAROĞLU TAŞDAN}, title={Türkiye'de Matematik Eğitiminde Akıllı Tahta Kullanımını İnceleyen Araştırmaların Betimsel İçerik Analizi}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={724-743} }