H. AŞKAN, "Katı Olan Her Şey Pikselleşiyor, Dünyevi Olan Her Şey Sanallaşıyor: Metaverse, Yeni Çağın Sinemadaki Ruhu ve Ready Player One," In Disiplinlerarası Bir Alan Olarak Dijitalleşme , İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2022, pp.27-47.
AŞKAN, H. Katı Olan Her Şey Pikselleşiyor, Dünyevi Olan Her Şey Sanallaşıyor: Metaverse, Yeni Çağın Sinemadaki Ruhu ve Ready Player One. 2022. In Disiplinlerarası Bir Alan Olarak Dijitalleşme , Eğitim Yayınevi, İstanbul, 27-47.
AŞKAN, H., (2022). Katı Olan Her Şey Pikselleşiyor, Dünyevi Olan Her Şey Sanallaşıyor: Metaverse, Yeni Çağın Sinemadaki Ruhu ve Ready Player One. Disiplinlerarası Bir Alan Olarak Dijitalleşme (pp.27-47), İstanbul: Eğitim Yayınevi.
AŞKAN, HAKAN. "Katı Olan Her Şey Pikselleşiyor, Dünyevi Olan Her Şey Sanallaşıyor: Metaverse, Yeni Çağın Sinemadaki Ruhu ve Ready Player One." In Disiplinlerarası Bir Alan Olarak Dijitalleşme , 27-47. İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2022
AŞKAN, HAKAN. "Katı Olan Her Şey Pikselleşiyor, Dünyevi Olan Her Şey Sanallaşıyor: Metaverse, Yeni Çağın Sinemadaki Ruhu ve Ready Player One." Disiplinlerarası Bir Alan Olarak Dijitalleşme , Eğitim Yayınevi, 2022, pp.27-47.
AŞKAN, H. (2022) "Katı Olan Her Şey Pikselleşiyor, Dünyevi Olan Her Şey Sanallaşıyor: Metaverse, Yeni Çağın Sinemadaki Ruhu ve Ready Player One", Disiplinlerarası Bir Alan Olarak Dijitalleşme . İstanbul: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={HAKAN AŞKAN}, chaptertitle={Katı Olan Her Şey Pikselleşiyor, Dünyevi Olan Her Şey Sanallaşıyor: Metaverse, Yeni Çağın Sinemadaki Ruhu ve Ready Player One}, booktitle={ Disiplinlerarası Bir Alan Olarak Dijitalleşme}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={İstanbul},year={2022} }