Ş. GÜMÜŞOĞLU Et Al. , "Toplam Kalite Yönetimi Uygulayan Bir Endüstri İşletmesinde Müşteri ve ÇAlışan Doyumunun Ölçülmesi," 6. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Turkey, 1998
GÜMÜŞOĞLU, Ş. Et Al. 1998. Toplam Kalite Yönetimi Uygulayan Bir Endüstri İşletmesinde Müşteri ve ÇAlışan Doyumunun Ölçülmesi. 6. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (Turkey).
GÜMÜŞOĞLU, Ş., ÖZMEN, Ö. N., & ARBAK, Y., (1998). Toplam Kalite Yönetimi Uygulayan Bir Endüstri İşletmesinde Müşteri ve ÇAlışan Doyumunun Ölçülmesi . 6. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Turkey
GÜMÜŞOĞLU, ŞEVKİNAZ, ÖMÜR NECZAN ÖZMEN, And YASEMİN ARBAK. "Toplam Kalite Yönetimi Uygulayan Bir Endüstri İşletmesinde Müşteri ve ÇAlışan Doyumunun Ölçülmesi," 6. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Turkey, 1998
GÜMÜŞOĞLU, ŞEVKİNAZ Et Al. "Toplam Kalite Yönetimi Uygulayan Bir Endüstri İşletmesinde Müşteri ve ÇAlışan Doyumunun Ölçülmesi." 6. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Turkey, 1998
GÜMÜŞOĞLU, Ş. ÖZMEN, Ö. N. And ARBAK, Y. (1998) . "Toplam Kalite Yönetimi Uygulayan Bir Endüstri İşletmesinde Müşteri ve ÇAlışan Doyumunun Ölçülmesi." 6. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞEVKİNAZ GÜMÜŞOĞLU Et Al. }, title={Toplam Kalite Yönetimi Uygulayan Bir Endüstri İşletmesinde Müşteri ve ÇAlışan Doyumunun Ölçülmesi}, congress name={6. Ulusal İşletmecilik Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={1998}}