K. Koruyan, "Restoran Müşteri Yorumlarının Duygu Analizi: Sıfır-Atış Metin Sınıflandırma Yaklaşımı," Zeki sistemler teori ve uygulamaları dergisi (Online) , vol.8, no.1, pp.47-62, 2025
Koruyan, K. 2025. Restoran Müşteri Yorumlarının Duygu Analizi: Sıfır-Atış Metin Sınıflandırma Yaklaşımı. Zeki sistemler teori ve uygulamaları dergisi (Online) , vol.8, no.1 , 47-62.
Koruyan, K., (2025). Restoran Müşteri Yorumlarının Duygu Analizi: Sıfır-Atış Metin Sınıflandırma Yaklaşımı. Zeki sistemler teori ve uygulamaları dergisi (Online) , vol.8, no.1, 47-62.
Koruyan, KUTAN. "Restoran Müşteri Yorumlarının Duygu Analizi: Sıfır-Atış Metin Sınıflandırma Yaklaşımı," Zeki sistemler teori ve uygulamaları dergisi (Online) , vol.8, no.1, 47-62, 2025
Koruyan, KUTAN. "Restoran Müşteri Yorumlarının Duygu Analizi: Sıfır-Atış Metin Sınıflandırma Yaklaşımı." Zeki sistemler teori ve uygulamaları dergisi (Online) , vol.8, no.1, pp.47-62, 2025
Koruyan, K. (2025) . "Restoran Müşteri Yorumlarının Duygu Analizi: Sıfır-Atış Metin Sınıflandırma Yaklaşımı." Zeki sistemler teori ve uygulamaları dergisi (Online) , vol.8, no.1, pp.47-62.
@article{article, author={KUTAN KORUYAN}, title={Restoran Müşteri Yorumlarının Duygu Analizi: Sıfır-Atış Metin Sınıflandırma Yaklaşımı}, journal={Zeki sistemler teori ve uygulamaları dergisi (Online)}, year=2025, pages={47-62} }