Ö. ADAN, "Turistik Destinasyon İmajının Pazar Bölümleri Algılamaları Arasındaki Farklılıklara Yönelik Bir Araştırma," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , 2014
ADAN, Ö. 2014. Turistik Destinasyon İmajının Pazar Bölümleri Algılamaları Arasındaki Farklılıklara Yönelik Bir Araştırma. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi .
ADAN, Ö., (2014). Turistik Destinasyon İmajının Pazar Bölümleri Algılamaları Arasındaki Farklılıklara Yönelik Bir Araştırma. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi .
ADAN, ÖZGE. "Turistik Destinasyon İmajının Pazar Bölümleri Algılamaları Arasındaki Farklılıklara Yönelik Bir Araştırma," Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , 2014
ADAN, ÖZGE A. . "Turistik Destinasyon İmajının Pazar Bölümleri Algılamaları Arasındaki Farklılıklara Yönelik Bir Araştırma." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi , 2014
ADAN, Ö. (2014) . "Turistik Destinasyon İmajının Pazar Bölümleri Algılamaları Arasındaki Farklılıklara Yönelik Bir Araştırma." Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi .
@article{article, author={ÖZGE ADAN GÖK}, title={Turistik Destinasyon İmajının Pazar Bölümleri Algılamaları Arasındaki Farklılıklara Yönelik Bir Araştırma}, journal={Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2014}