Atıf Formatları
Açık uçlu deney tekniğine dayalı yapılan öğretimin 6 Sınıf öğrencilerinin bazı temel fen kavramlarını öğrenmelerine etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. AKPINAR And D. EROL, "Açık uçlu deney tekniğine dayalı yapılan öğretimin 6 Sınıf öğrencilerinin bazı temel fen kavramlarını öğrenmelerine etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, pp.130-147, 2015

AKPINAR, E. And EROL, D. 2015. Açık uçlu deney tekniğine dayalı yapılan öğretimin 6 Sınıf öğrencilerinin bazı temel fen kavramlarını öğrenmelerine etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33 , 130-147.

AKPINAR, E., & EROL, D., (2015). Açık uçlu deney tekniğine dayalı yapılan öğretimin 6 Sınıf öğrencilerinin bazı temel fen kavramlarını öğrenmelerine etkisi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, 130-147.

AKPINAR, ERCAN, And DEMET EROL. "Açık uçlu deney tekniğine dayalı yapılan öğretimin 6 Sınıf öğrencilerinin bazı temel fen kavramlarını öğrenmelerine etkisi," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, 130-147, 2015

AKPINAR, ERCAN And EROL, DEMET. "Açık uçlu deney tekniğine dayalı yapılan öğretimin 6 Sınıf öğrencilerinin bazı temel fen kavramlarını öğrenmelerine etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, pp.130-147, 2015

AKPINAR, E. And EROL, D. (2015) . "Açık uçlu deney tekniğine dayalı yapılan öğretimin 6 Sınıf öğrencilerinin bazı temel fen kavramlarını öğrenmelerine etkisi." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.33, pp.130-147.

@article{article, author={ERCAN AKPINAR And author={DEMET EROL}, title={Açık uçlu deney tekniğine dayalı yapılan öğretimin 6 Sınıf öğrencilerinin bazı temel fen kavramlarını öğrenmelerine etkisi}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={130-147} }