B. İLTER And H. GÖKMEN, "Mevduat Bankalarında İlişkisel Fayda ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme: İzmir İli Örneği," Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.1, pp.1-31, 2009
İLTER, B. And GÖKMEN, H. 2009. Mevduat Bankalarında İlişkisel Fayda ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme: İzmir İli Örneği. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.1 , 1-31.
İLTER, B., & GÖKMEN, H., (2009). Mevduat Bankalarında İlişkisel Fayda ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme: İzmir İli Örneği. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.1, 1-31.
İLTER, BURCU, And HABİL GÖKMEN. "Mevduat Bankalarında İlişkisel Fayda ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme: İzmir İli Örneği," Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.1, 1-31, 2009
İLTER, BURCU And GÖKMEN, HABİL. "Mevduat Bankalarında İlişkisel Fayda ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme: İzmir İli Örneği." Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.1, pp.1-31, 2009
İLTER, B. And GÖKMEN, H. (2009) . "Mevduat Bankalarında İlişkisel Fayda ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme: İzmir İli Örneği." Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.1, pp.1-31.
@article{article, author={BURCU İLTER And author={HABİL GÖKMEN}, title={Mevduat Bankalarında İlişkisel Fayda ile Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme: İzmir İli Örneği}, journal={Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2009, pages={1-31} }