S. Kılıçaslan Gökoğlu And S. Duman. Müşteri Kötü Davranışlarının Örgütler ve Çalışanlar Açısından İncelenmesi. İstanbul: Kriter Yayınevi2022, pp.98
Kılıçaslan Gökoğlu, S. And Duman, S. 2022. Müşteri Kötü Davranışlarının Örgütler ve Çalışanlar Açısından İncelenmesi . Kriter Yayınevi, İstanbul.
Kılıçaslan Gökoğlu, S., & Duman, S., (2022). Müşteri Kötü Davranışlarının Örgütler ve Çalışanlar Açısından İncelenmesi . İstanbul: Kriter Yayınevi.
Kılıçaslan Gökoğlu, SELCEN, And SUMEYRA DUMAN. Müşteri Kötü Davranışlarının Örgütler ve Çalışanlar Açısından İncelenmesi . İstanbul: Kriter Yayınevi, 2022
Kılıçaslan Gökoğlu, SELCEN K. And Duman, SUMEYRA. Müşteri Kötü Davranışlarının Örgütler ve Çalışanlar Açısından İncelenmesi . Kriter Yayınevi, 2022.
Kılıçaslan Gökoğlu, S. And Duman, S. (2022) Müşteri Kötü Davranışlarının Örgütler ve Çalışanlar Açısından İncelenmesi . 1st edn. İstanbul: Kriter Yayınevi.
@book{book, author={SELCEN KILIÇASLAN GÖKOĞLU And author={SUMEYRA DUMAN}, title={Müşteri Kötü Davranışlarının Örgütler ve Çalışanlar Açısından İncelenmesi}, publisher={Kriter Yayınevi}, year={2022} }