G. DOĞRU And S. YEYGEL ÇAKIR, "İşletmelerin İşveren Markası Uygulamalarının Kurumsal İtibar Algılarına Etkisi: Y Kuşağı Potansiyel Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma," Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.9, no.1, pp.23-48, 2019
DOĞRU, G. And YEYGEL ÇAKIR, S. 2019. İşletmelerin İşveren Markası Uygulamalarının Kurumsal İtibar Algılarına Etkisi: Y Kuşağı Potansiyel Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma. Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.9, no.1 , 23-48.
DOĞRU, G., & YEYGEL ÇAKIR, S., (2019). İşletmelerin İşveren Markası Uygulamalarının Kurumsal İtibar Algılarına Etkisi: Y Kuşağı Potansiyel Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma. Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.9, no.1, 23-48.
DOĞRU, GONCA, And SİNEM YEYGEL ÇAKIR. "İşletmelerin İşveren Markası Uygulamalarının Kurumsal İtibar Algılarına Etkisi: Y Kuşağı Potansiyel Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma," Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.9, no.1, 23-48, 2019
DOĞRU, GONCA And YEYGEL ÇAKIR, SİNEM Y. . "İşletmelerin İşveren Markası Uygulamalarının Kurumsal İtibar Algılarına Etkisi: Y Kuşağı Potansiyel Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma." Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.9, no.1, pp.23-48, 2019
DOĞRU, G. And YEYGEL ÇAKIR, S. (2019) . "İşletmelerin İşveren Markası Uygulamalarının Kurumsal İtibar Algılarına Etkisi: Y Kuşağı Potansiyel Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma." Journal of Current Researches on Business and Economics , vol.9, no.1, pp.23-48.
@article{article, author={GONCA KÖSE And author={SİNEM YEYGEL ÇAKIR}, title={İşletmelerin İşveren Markası Uygulamalarının Kurumsal İtibar Algılarına Etkisi: Y Kuşağı Potansiyel Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma}, journal={Journal of Current Researches on Business and Economics}, year=2019, pages={23-48} }