O. OTAN, "İkna Söylemi ve Satış Stratejileri Bağlamında Televizyon Reklam Sloganları," Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.14, pp.155-172, 2017
OTAN, O. 2017. İkna Söylemi ve Satış Stratejileri Bağlamında Televizyon Reklam Sloganları. Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.14 , 155-172.
OTAN, O., (2017). İkna Söylemi ve Satış Stratejileri Bağlamında Televizyon Reklam Sloganları. Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.14, 155-172.
OTAN, OZAN. "İkna Söylemi ve Satış Stratejileri Bağlamında Televizyon Reklam Sloganları," Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.14, 155-172, 2017
OTAN, OZAN. "İkna Söylemi ve Satış Stratejileri Bağlamında Televizyon Reklam Sloganları." Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.14, pp.155-172, 2017
OTAN, O. (2017) . "İkna Söylemi ve Satış Stratejileri Bağlamında Televizyon Reklam Sloganları." Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi , no.14, pp.155-172.
@article{article, author={OZAN OTAN}, title={İkna Söylemi ve Satış Stratejileri Bağlamında Televizyon Reklam Sloganları}, journal={Uluslararası Hakemli İletişim ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi}, year=2017, pages={155-172} }