S. KESTANE, "İÇ VE DIŞ MÜŞTERİLERİLERİN BAKIŞ AÇISIYLA İZDENİZ A.Ş. HİZMET KALİTESİ," the Journal of Academic Social Sciences , vol.49, no.49, pp.194-209, 2017
KESTANE, S. 2017. İÇ VE DIŞ MÜŞTERİLERİLERİN BAKIŞ AÇISIYLA İZDENİZ A.Ş. HİZMET KALİTESİ. the Journal of Academic Social Sciences , vol.49, no.49 , 194-209.
KESTANE, S., (2017). İÇ VE DIŞ MÜŞTERİLERİLERİN BAKIŞ AÇISIYLA İZDENİZ A.Ş. HİZMET KALİTESİ. the Journal of Academic Social Sciences , vol.49, no.49, 194-209.
KESTANE, SERPİL. "İÇ VE DIŞ MÜŞTERİLERİLERİN BAKIŞ AÇISIYLA İZDENİZ A.Ş. HİZMET KALİTESİ," the Journal of Academic Social Sciences , vol.49, no.49, 194-209, 2017
KESTANE, SERPİL. "İÇ VE DIŞ MÜŞTERİLERİLERİN BAKIŞ AÇISIYLA İZDENİZ A.Ş. HİZMET KALİTESİ." the Journal of Academic Social Sciences , vol.49, no.49, pp.194-209, 2017
KESTANE, S. (2017) . "İÇ VE DIŞ MÜŞTERİLERİLERİN BAKIŞ AÇISIYLA İZDENİZ A.Ş. HİZMET KALİTESİ." the Journal of Academic Social Sciences , vol.49, no.49, pp.194-209.
@article{article, author={SERPİL KESTANE}, title={İÇ VE DIŞ MÜŞTERİLERİLERİN BAKIŞ AÇISIYLA İZDENİZ A.Ş. HİZMET KALİTESİ}, journal={the Journal of Academic Social Sciences}, year=2017, pages={194-209} }